marco Aringa
Numero di messaggi : 8 Data d'iscrizione : 26.03.08
| Titolo: talar svenska Mer Mar 26, 2008 12:53 am | |
| jag ar marco och studerar svenska pa universiteret. jag bo i rome.vad heter du? | |
|
Hosesson Aringa
Numero di messaggi : 8 Età : 37 Localizzazione : Göteborg Data d'iscrizione : 09.07.08
| Titolo: Re: talar svenska Mer Lug 09, 2008 1:24 pm | |
| - marco ha scritto:
- jag ar marco och studerar svenska pa universiteret. jag bo i rome.vad heter du?
Tjena..hur är läget? kul att du läser svenska i Rom jag bor i Göteborg sedan 2006 Om du skulle komma till Sverige, du är alltid välkommen till Göteborg, man kan ta en öl på pub och snacka lite grann:D kram och lycka till med svenska Andrea | |
|
i Ghiottone
Numero di messaggi : 228 Localizzazione : Svezia Data d'iscrizione : 07.04.08
| Titolo: Re: talar svenska Mer Lug 09, 2008 2:55 pm | |
| - Hosesson ha scritto:
- marco ha scritto:
- jag ar marco och studerar svenska pa universiteret. jag bo i rome.vad heter du?
Tjena..hur är läget? kul att du läser svenska i Rom jag bor i Göteborg sedan 2006 Om du skulle komma till Sverige, du är alltid välkommen till Göteborg, man kan ta en öl på pub och snacka lite grann:D kram och lycka till med svenska Andrea Velkommen Hosesson Jobbar du på resaurang? Vart skall man beställa bordet om vi skall komma och äta där när skinner? | |
|
Alpo Alce
Numero di messaggi : 847 Localizzazione : Alpi venete - ma vivo a Stoccolma Data d'iscrizione : 25.09.07
| Titolo: Re: talar svenska Mer Lug 09, 2008 5:06 pm | |
| - Hosesson ha scritto:
- marco ha scritto:
Tjena..hur är läget? kul att du läser svenska i Rom jag bor i Göteborg sedan 2006 Om du skulle komma till Sverige, du är alltid välkommen till Göteborg, man kan ta en öl på pub och snacka lite grann:D kram och lycka till med svenska Andrea Välkommen till Mondosvezia Andrea! I Stockholm också kan man ta en öl eller/och laga mat tillsammans i min lägenhet Vi ses Alpo | |
|
Contenuto sponsorizzato
| Titolo: Re: talar svenska | |
| |
|